Nu när det är jullov kan man verkligen njuta av bra filmer.
Jag har sett dessa under lovet.
1. He's just not that in to you
2. A beautiful mind
3. Pinapple Express
4. 500 days of Summer
5. King Arthur
6. Gladiator (igen)
7. The dark knight
8. Pretty in pink.
9. Hole in one.
Alla filmer jag såg förutom pretty in pink och hole in one var jätte bra, men jätte olika filmer, men vem gillar inte lite variation? ;)