themoviemaster

filmer, tv-serier och kändisar

Filmer

Skrivet 2010-07-14 @ 00:33:56
Filmer jag sett denna veckan ( vad jag minns)
All about Steve! med Sandra Bullock och Bradley Cooper
Mary (bullock) är en galen korsordsgörare som fortfarande bor hos hennes föräldrar. Hennes föräldrar fixar ihop henne med en kameraman, Steve (cooper) och hon blir förälskad i honom, tyvärr känner inte Steve samma sak. Som kameraman åker Steve runt i landet för att filma och Mary börjar bli en förföljare och är alltid kort bakom.
Världigt rolig film måste jag säga :D

Alice i underlandet med bland annat Johnny Depp och Anne Hathaway
Det var 13 år sedan Alice sist var i underlandet, och när hon sedan ramlar in i underlandet igen så minns hon inte att hon har varit där. Men alla andra minns henne, bland annat hattmakaren (depp). De säger att Alice är den ända som kan döda den röda drottningens monster Jabberwocky.
Definitivt min typ av film eftersom jag älskar Tim burtons filmer.

Allt för min syster med Abigail Breslin, Alec Baldwin och Cameron Diaz

Anna (breslin) blev född för att vara en genetisk match för hennes syster Kate eftersom hon har cancer. När Kate fyller femton behöver hon en ny njure och Anna vet att hon kommer bli tvingad av sin mamma (diaz) att donera sin ena njure. Men Anna anställer istället en advokat (Baldwin) för att kunna bestämma själv över sin kropp.
Den var bra och rörande, men inte min typ av film.

Love happens med Jennifer Aniston och Aaron Eckhart
Burke Ryan (Eckhart) förlorade sin fru i en bilolycka tre år sedan. Men han bestämde sig att för att skriva en bok om hur man klarar sorgen. Denna bok blir väldigt känd och när han är i Seattle för en konvention så stöter han in på blomtjejen Eloise (Aniston) då han märker att han kanske borde följa sin bok och hitta lyckan!
Filmen var inte så bra som jag hoppades att den skulle vara. Den var inte jätterolig och inte så romantisk som jag hoppades.

Lycka till :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback