themoviemaster

filmer, tv-serier och kändisar

The Bounty Hunter

Skrivet 2010-10-17 @ 11:18:52
Jag har nu äntligen sett The Bounty Hunter!
Den var lika bra som jag förväntade att den ska vara!

Alla vet väl nästan vad den handlar om? jag kan berätta kort!
Milo (gerard) får jobb att hitta sin exfru Nicole (jennifer) och ge henne till polisstationen. Men det är svårare än vad han tror. Nicole är en reporter och sökte ledtrådar för ett mord och nu letar mördaren efter henne, medans Milo är skyldig folk pengar. Så istället för att jobba emot varandra måste de nu sammarbeta för att överleva.

Medverkande: Jennifer Aniston och Gerard Butler.
Betyg: 5 av 5 :)

Kommentarer
Postat av: Vilda

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-08 @ 12:06:50
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback