themoviemaster

filmer, tv-serier och kändisar

Pinapple Express

Skrivet 2010-12-29 @ 17:01:56
Har sett pinapple express, en väääldigt rolig film
Medverkande: Seth Rogen och James Franco.
Den handlar om Dale (Rogen) jobbar med ett skitjobb, men för att göra jobbet roligare så röker han konstant på. Han får marijuana från en kille som heter Saul (Franco) som konstant är hög. Saul visar Dale en ny sort marijuana som kallas Pinapple Express och de är de första som röker den nya sorten, Dale köper lite och röker sig hög utanför ett hus, där ser han en asiat bli mördad av en poliskvinna och en man. Dale får då panik och kastar ut jointen. Det visar sig att mannen är en drogkung och märker att det är pinapple express smaken, han vet också att Saul är den enda som säljer pinapple express och är nu efter Saul och Dale!
Filmen var sjukt kul. Jag tyckte det var askul för jag är ett enorm James Franco fan! Det var kul att se honom i en annan karaktär än vad han brukar göra. Plus att de är så kul när de ska försöka fightas mot massa personer medans de är höga.
Filmen får i betyg 5 av 5! :D här är en bild av omslaget.



Kommentarer
Postat av: f

kul att du är med :-)

2010-12-30 @ 00:47:02
URL: http://bengtssonf.blogg.se/
Postat av: Signe

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-11 @ 11:20:13
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback