themoviemaster

filmer, tv-serier och kändisar

The List

Skrivet 2010-07-01 @ 23:43:58

Nu gör jag en lista på mina favorit manliga skådespelare

1 JONATHAN TOGO, sorry jag måste.
2 Neil Patrick Harris ( barney) awesome!
3 Adam Sandler, vet inte varför men han e gryyyym
4 George Clooney :D
5 Adam Brody :) älskar honom i OC!
6 Simon Baker, vem smälter inte när man ser honom.
7 Mark Harmon
8 Chris O´donnell
9 Brad Pitt.
10 Paul Rudd.

Jag ändrar mig hela tiden om min lista, men detta är hur jag känner just nu ;)


Kommentarer
Postat av: Louise

ADAM BRODY <3<3 Han ligger mycket högre än etta på min lista till och med haha, heeelt såld!

2010-07-07 @ 19:11:38
URL: http://louisebhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback